راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰
در قدمی امپراتوری
اگر شما به مکانهایی میرسید که انعکاس تمدن های باستانی از طریق سنین مختلف رونق پیدا می کند، ایران می تواند موضوع شما باشد. بعضی از بزرگترین نام های تاریخ - کوروش و داریوش، اسکندر کبیر، چنگیز خان - همه علامت های خود را اینجا گذاشتند و شهرهایی که آنها را فتح کرده یا بیش از آن حکومت کرده اند، در بهترین منطقه ای هستند که غنی با ویرانه های گسترده ای دارند. قدم زدن در مورد قدرت و زیبایی عالی تخت جمشید، تجربه قدرت از راه دور سوزا (Shush) و درگیری زجگورات عالمیان با عظمت در Choqa Zanbil شما را به عقب به دوران شکوه از ایران باستان حمل خواهد کرد.
برای درک بهتر ایران و ایرانیان خارج از کشور سایتهای بسیاری ایجاد شده است که در راستای راهنمای ایرانیان خارج شکور فعالیت دارد که از جمله این موارد سایت  راهنمای ایرانیان کانادا می باشد.
زیبایی اسلام
ایران یک خانه گنج برای برخی از زیباترین معماری این سیاره است. ظاهرا در هر نوبت، تعهد تاریخی اسلامی به زیبایی زیبایی شناسی و معماری نفیس، به قدر کافی حکومت می کند. گنبدها و مناره های معروف و قاعده ای از فیروزه ای در میدان عشاق اصفهان بسیار جالب توجه هستند و به درستی، اما رقبای بسیار با شکوه در جاهای دیگر در یزد و شیراز در میان دیگران وجود دارد. و این فقط مساجد نیست - کاخ ها (به ویژه در تهران)، باغ ها (در همه جا، اما کاشان واقعا درخشان می شود) و پلهای تفکیک پذیری و سایر ساختمان های عمومی همه را به زیبایی شهرها در سراسر کشور می دهد.
  • ۹۷/۰۹/۰۲
  • راهنما گردشگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی