راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

۷ اشتباهی که آرایش موی شما را خراب می کند

آیا چیزی جذابتر از یک مدل مو زنانه عالی وجود دارد؟ یک مدل کوتاهی درست، یک رنگ جذاب به همراه یک آرایش موی مناسب می تواند صورت شما را به کل عوض کند. با یک آرایش موی مناسب شما می درخشید.

ولی کافی است اشتباه کنید، همه چیز ناگهان تغییر می کند. یک آرایش موی اشتباه می‌تواند لباس، آرایش صورت و شب شما را نابود کند. مو بخش مهمی از زیبایی زنان را شکل می دهد. بعضی از مدل های موی زنانه به صورت ما نمی آیند. بعضی رنگ ها با پوست ما هماهنگ نیست  و بعضی از مدل‌ها فقط برای مانکن‌ها و مجلات مناسب است. یکی از پیامدهای یک  مدل موی زنانه اشتباه بالا نشان دادن سن ماست.

در پایین به بعضی از این اشتباه ها اشاره می کنیم تا اگر شما هم مرتکب آن ها شده اید سریعا دست به کار شوید:

۱ . مدل کوتاهی موی شما با جنس موی شما در تضاد است.

بعضی از مدل موها روی سر ستارگان یا در فیلم‌ها بسیار جذاب هستند، ولی بعد از این که از آرایشگاه بیرون می آییم دیگر هرگز آن طور که می‌خواهیم درست نمی‌شوند. نکته اینجاست که موی شما به این مدل موی زنانه نمی‌خورد. اگر قرار است ساعت‌ها صرف آرایش مو یتان کنید همین الان یک وقت کوتاهی از آرایشگرتان بگیرید. همۀ مدل ها برای همه نیست.

قطعا مدل موی زنانه‌ای پیدا می‌کنید که هم به موهای شما بخورد و هم دوستش داشته باشید. برای انتخاب مدل کوتاهی‌تان کمی وقت بگذارید که ناامید نشوید

مدل موی زنانه

۲.هنگام انتخاب رنگ مو یک نگاهی هم به پوستتان بکنید

هنگام خریدن رنگ مو چند نکته را فراموش نکنید، اول این که به رنگ روی جعبه اعتماد نکنید، رنگی که روی جعبه‌های رنگ می‌بینید،  ترکیب آن رنگ روی موی سفید است، روی مو شما دقیقا آن رنگ نمی‌شود.

دوم این که هر رنگی که مد روز شد به پوست شما نمی‌خورد. مثلا بعضی از رنگ‌های فانتزی مانند آبی روشن روی پوست روشن و مهتابی زیبا می‌شود اما با خیلی از رنگ پوست‌ها هماهنگ نیست.

۳. ریشه های مو متفاوت از بقیه موها هستند

مدل موی زنانه

بعضی وقت‌ها موهایتان را دکلره کرده‌اید یا رنگی خیلی متضاد با رنگ اصلی مو روی سرتاندارید و فرصت نمی کنید ریشه‌های درآمدۀ مو را رنگ کنید؛ شاید هم اصلا بخواهید موهایتان بلند شود و رنگ دیگری انتخاب کنید. ریشه های درآمده می‌تواند آرایش موی شما را خراب کند، اما غصه نخورید. راه حل آن آسان است. فرق وسط باز نکنید و موهایتان را صاف نکنید. از آرایش موهای فر یا ویو استفاده کنید، فرق ضربدری باز کنید و موهایتان راشلوغ درست کنید. در این حالت اختلاف رنگ ریشۀ مو و رنگ اصلی آنقدرها به چشم نمی‌آید و حتی می‌تواند جذاب باشد.

۴. مدل موی کوتاه را به حال خود رها نکنید

مدل موی زنانه

هر مدل کوتاهی مو  بعد از مدتی شکل خود را از دست می‌دهد. اگر می‌خواهید بگذارید موهایتان بلند شود هر ۳ ماه یکبار سرهای موهایتان را به آرایشگرتان بسپارید؛ چراکه مو به صورت نا منظم بلند می شود و مدل موی کوتاه شما حیلی سریع زیبایی اولیه‌اش را از دست می‌دهد. اگر هنوز وقت نکرده‌اید به آرایشگاه بروید، با فر کردن یا بستن موها توجه را از پایین موهایتان دور کنید.

مدل موی کوتاه برای زنان بسیار جذاب است. از موی کوتاه نترسید. موهای بلند خشک یا سوخته یا خراب، فقط سن شما را بیشر نشان می‌دهد . موهای خرابتان را دور بریزید. یادتان باشد مو همیشه بلند می شود.

۵. فرق سرتان را جای درست باز کنید.

مدل موی زنانه

فکر می‌کنید فرق باز کردن راحت است؟ درست است اگر بدانید آن را کجا باز کنید. یک فرق سر در جای اشتباه، صورت شما را بزرگتر یا کوچکتر نشان می‌دهد. در ادامه چند توصیه فوق‌العاده برای انواع صورت‌ها به شما ارائه می‌دهیم:

  • اگر صورت مربعی دارید، فرق وسط برای شما بهترین است.
  • اگر صورتتان گرد است، مدل موی زنانه شما با فرق کج جلوۀ زیبایی دارد؛ چراکه فرق کج صورت شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد.
  • اگر صورت قلبی دارید هرگز فرقتان را از وسط باز نکنید.
  • اگر صورت شما از نوع صورت های بیضی یا گلابی است، فرق را گوشه سرتان باز کنید.

۶.موهایتان را شبیه گورخر نکنید.

مدل موی زنانه

قبول. پوست گورخر و ببر زیباست، اما نه روی سر شما. هایلایتتان نباید خط‌هایش پیدا باشد . بگذارید موجی از رنگ ها طبیعی روی سر شما در هم بیامیزد. برای جلوگیری از خط افتادن در هایلایت زیر مو را بیشتر هایلایت کنید و از روی مو کمتر بگیرید. شاخه‌ها را نازک‌تر بگیرید و رنگ‌ها را نزدیک به هم انتخاب کنید

۷.چتری را هماهنگ با صورت خود انتخاب کنید

مدل موی زنانه با چتری بسیار محبوب است. اگر چروک پیشانی دارید چتری به شما کمک می کند. اما چتری را مناسب صورتتان انتخاب کنید. اگر صورت مربعی دارید چتری هندسی برای شما مناسب است خط پایین چتری تان باید صاف باشد.اگر شکل صورتتان قلبی است چتری کج بزنید لبه های ان را با تیغ بلند و کوتاه و شلوغ کنید. صورت گرد چتری کوتاه می‌خواهد و صورت بیضی چتری پر و بلند. چتری تان را درست انتخاب کنید و زیباتر شوید.

  • ۹۷/۰۷/۰۷
  • راهنما گردشگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی