راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

تور روسیه

تور روسیه

تور روسیه یکی از روش های ساده برای سفر به یکی از پهناورترین کشور های شمال آسیا است. روسیه بین آسیای شمالی و اروپای خاوری قرار گرفته است. مرزهای آبی این کشور

عبارتند از دریای خزر، دریای سیاه، دریای بالتیک، اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی .کشور روسیه با داشتن وسعتی برابر  17075400 کیلومترمربع به عنوان پهناورترین کشور جهان انتخاب شده است.

با توجه به شرایط آب و هوایی و گردشگری مناسب این کشور ، هرساله افراد زیادی از کشورهای مختلف با استفاده از تور روسیه اقدام به مسافرت به این کشور جهت تفریح و تجارت می نمایند.  بهترین زمان سفر به روسیه، ماه های آوریل و می است که هوا گرم تر از سایر روزهای سال است و آفتاب مستقیم می تابد. با تور روسیه می توانید به این کشور زیبا و بی نظیر سفر کرده و  جاذبه های گردشگری این کشور را از نزدیک ملاقات کنید. در این مقاله نکاتی برای رزرو تور روسیه به همراه اطلاعاتی در مورد کشور روسیه، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری آن آورده شده است.

تور روسیه

جمعیت و دین کشور روسیه

کشور روسیه را می توان یک کشور چند ملیتی در نظر گرفت؛ چرا که مسیحیان ارتودوکس، مسلمانان، کاتالویک ها،  پروتستانت، یهودیت و بودایی ها را در این کشور می توان یافت. همچنین افرادی که دارای هیچ کدام از این ادیان نبوده و به قول معروف بی دین هستند، حدود 8 درصد از جمعیت روسیه را شکل می دهند.

تور روسیه

زبان مردم کشور روسیه

در این کشور صد و شصت گروه قومی زندگی می کنند. به دلیل این تعداد گروه های قومی ، در این کشور  بیش از 100 نوع زبان وجود دارد. رایج ترین زبان در این کشور روسی می باشد . که بعد از زبان روسی، زبان تاتاری در این کشور جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنین زبان اوکراینی در جایگاه سوم قرار گرفته است. گفتنی است که زبان روسی پس از انگلیسی دومین رتبه را در زمینه زبان استفاده شده در اینترنت از آن خود کرده است.

تور روسیه

آب و هوا در کشور روسیه

نمی توان گفت که کشور روسیه دارای یک نوع آب و هوای مشخص است. تنوع آب و هوایی که در این کشور وجود دارد، به دلیل وجود اقیانوس آرام در نواحی این کشور است. این کشور دارای تابستان هایی با درجه حرارت بالا اما کوتاه و در عوض، زمستانی طولانی با سرمای بسیار و سخت است. از سویی این کشور دارای کوه ها و مناطق کویری زیادی است که موجب تغییر آب و هوایی زیاد در این کشور می شود.مسکو به عنوان یکی از شهرهای مهم کشور روسیه  که دارای جاذبه گردشگری بسیار می باشد دارای آب و هوای مرطوب و مناسب و زمستان های طولانی و سرد و تابستان گرم و مرطوب است. آب و هوای این شهر به طور کلی به دو فصل عمده گرم و سرد تقسیم می شود.

تور روسیه

بهترین زمان سفر به شهر یا کشور روسیه

بهتر است بدانید که بخش شمالی کشور روسیه دارای آب و هوای سرد و خشک است؛ بنابراین این بخش برای تور روسیه پیشنهاد نمی گردد. در مقابل بخش جنوبی این کشور دارای آب و هوایی نیمه مرطوب و معتدل است که از نظر آب و هوایی بهترین منطقه برای گشت و گذار در روسیه است. همچنین سفر به نواحی جنوب شرقی روسیه با داشتن آب و هوای معتدل و خشک برای افراد علاقه مند به کویر توصیه می شود. از لحاظ زمان ایران،بهترین زمان سفر برای روسیه اوایل فصل پاییز و اواخر فصل بهار بین ماه های خرداد تا آبان است.

تور روسیه

اطلاعات پرواز و فرودگاه در سفر به کشور روسیه

پرواز با هواپیما یکی از شیوه های محبوب سفر در میان مسافران تور روسیه است و می تواند ایمن ترین بخش سفر باشد.اما برخی ویژگی های آن مانند ماندن در صف های امنیتی، چک و تحویل چمدان ها ، انتظار در فرودگاه موجب کلافه شدن افراد خواهد شد. بنابراین برای رفع این نارضایتی و جلوگیری از اسراف در زمان ، دانستن اطلاعات پرواز به روسیه و اطلاعات فرودگاه در هنگام سفر به کشور روسیه با استفاده از اپلیکیشن اطلاعات پرواز فرودگاه ضروری می باشد.

ابتدا باید فرودگاه مورد نظر خود را از منوی کشویی سمت راست اپلیکیشن انتخاب کنید. سپس بر روی نام فرودگاه کلیک کرده و آن را انتخاب کنید. تمامی پروازهای وارد شده و خارج شده به فرودگاه موردنظر، تمامی پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه برای شما نمایش داده می شود. و شما می توانید پرواز به روسیه از فرودگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب، اطلاعاتی در مورد هر پرواز به شما نشان داده می شود.

برای سفر به این کشور با پرواز مستقیم از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به فرودگاه مسکو وجود دارد. این پرواز در حال حاضر توسط دو شرکت هواپیمایی ماهان ایر و ایر فلوت انجام می شود. اگر بخواهید به سن پترزبورگ سفر کنید، پرواز مستقیمی از تهران به سن پترزبورگ وجود ندارد. شما باید یک بلیت چارتر تهیه کرده که در ابتدا به مسکو سفر کرده و سپس از آنجا به مسکو بروید. مدت زمان پرواز از تهران به مسکو در حالت عادی 4 ساعت بوده و در صورت سفر به سن پترزبورگ، فاصله زمانی مسکو و سن پترزبورگ با پرواز، 1 ساعت است.

تور روسیه

نکاتی برای پرواز بازگشت به ایران

در تهیه بلیط تور روسیه چنانچه تصمیم گرفتید که در مسکو زودتر از موعد مقرر مندرج در تور روسیه به ایران باز گردید ، حداقل ۲۴ ساعت قبل از پرواز به یکی از نمایندگی های آژانس  هواپیمایی تور روسیه مراجعه و بلیط خود را تعویض کنید که در این صورت مبلغی را هم به عنوان جریمه باید به آژانس هواپیمایی تور روسیه  بپردازید .به اطلاعات پرواز روسیه در هنگام خرید بلیط جهت سفر با تور روسیه توجه کنید. که جزئیات  تور روسیه در قسمت حمل و نقل هوایی سایت آورده شده است.

تور روسیه

نکاتی در مورد تور روسیه

  1. زمانی که شما یک تور روسیه را رزرو می کنید، هزینه های پرداخت شده برای پرواز و هتل قابل برگشت نیست.
  2. بیمه مسافرتی مخصوص افراد بالای 55 سال، در صورتی که خود فرد هزینه آن را متقبل شود، در تور روسیه وجود دارد.
  3. در تور روسیه ، پرواز و هتل چارتر و هزینه تور غیرقابل استرداد می باشد.
  4. زمانی که شما تور روسیه را رزرو می کنید، نصف هزینه را در ابتدا می بایست پرداخت کنید. در هنگام تسویه نیز افزایش ارز منجر به افزایش هزینه تور نخواهد شد.
  5. در سفر با تور روسیه، طبق هتل رزرو شده، تعداد تخت های اتاق ها دارای تنوع است.
  6. کلیه ی مسئولیت های مربوط به پاسپورت بر عهده شرکت ارائه دهنده تور روسیه است. بنابراین شرکت ارائه دهنده تور روسیه می بایست از قبل مدارک مسافرین را چک کند.

همچنین، بسیاری از تور های گردشگری مانند تور روسیه خدماتی را برای مسافرین خود فراهم می نمایند از جمله: اقامت در هتل سه ستاره، خرید رستوران های مقرون به صرفه با غذاهای  مناسب ،بلیط مناطق تفریحی و گردشگری، بن تخفیف خرید پوشاک ، استقبال فرودگاهی و ترانسفر هتل و تحویل اتاق ها و غیره. توجه داشته باشید با توجه به فصلی که برای سفر با تور روسیه انتخاب می‌کنید، لباس و وسایل مناسب همراه داشته باشید. کلاه، چند دست لباس اضافه و کفش ضدآب که کف آن تخت نباشد برای زمستان ضروری است. برای فصل بهار و پاییز در تور روسیه حتماً بارانی ببرید.

جاذبه های دیدنی روسیه

این کشور با داشتن آثار نقاشی های باستانی مجسمه های قدیمی  ، موزه تاریخی ملی روسیه ، اجرای موسیقی های کنسرت ایالتی ، جاذبه موسیقی بین المللی ، مناظر زیبای روسیه با طبیعت سرسبز، خیابان های شیک و لوکس، کاخ های زیبا، مراسم باله و …به یکی از کشور های پر گردشگر تبدیل شده است. شما می توانید خاطره ای زیبا را در کنار عزیزانتان با تور روسیه داشته باشید.

تور روسیه

مکان های تفریحی  کشور روسیه

بهترین جاذبه های تفریحی کشور روسیه در هنگام سفر به این کشور  با استفاده از تور روسیه عبارت است از :

  1. عجایب هفت گانه روسیه
  2. دریاچه بیکال
  3. پارک آبی مسکو
  4. آکواریوم مسکو
  5. دره آب فشان ها
  6. کاخ پتروگوف
  7. کلیسای جامع

تور روسیه

بهترین مراکز خرید روسیه

در این کشور مراکز خرید زیادی جهت رفاه حال مسافرانی که با تور روسیه به این کشور سفر کرده اند، وجود دارد. از بزرگترین مراکز خرید روسیه  می توان به گوم و تسوم در شهر مسکو اشاره کرد که به سبب قدمت تاریخی شان بسیار حایز اهمیت هستند.

  1. مرکز خرید گام مسکو: اسم این فروشگاه  مخفف روسی فروشگاه جهانی است و دارای 120 سال قدمت در بین سایر مراکز شهر مسکو می باشد. فضای داخلی این بازار از سه طبقه تشکیل شده است و در وسط آن یک آبشار قرار گرفته که بر زیبایی دو چندان آن می افزاید. این بازار دارای مغازه های متعدد لوکس فروشی و نمایشگاه های آثار هنری می باشد.
  2. مرکز خرید متروپلیس: نحوه معماری این مرکز به سبک غربی بوده و دارای سوپر مارکت های بزرگ و متعدد و سالن بولینگ، استخر و سینما می باشد.
  3. مرکز خرید اورو پتسکی
  4. مرکز خرید ایکا
  5. مرکز خرید دکستای میر
  6. مرکز خرید گور ود
  7. مرکز خرید تی یو اس ام
  8. مرکز خرید مانژ

تور روسیه

بهترین بازار  کشور روسیه

یکی از بهترین بازار های کشور روسیه بازار بزرگ روسیه می باشد که تنوع در اجناس آن توجه مسافرانی که هر ساله به این کشور سفر می کنند را به خود جلب کرده است. سوغاتی بی نظیر آن مانند پارچه های کتان، صنایع دستی ، شال های پشمی و غیره زبان زد است.در این بازار علاوه بر کالاهای روسی کالاهای غیر روسی با قیمتی بالاتر از کشور های تولید کننده بفروش می رسد. شما می توانید در تور روسیه کلیه سوغاتی های خود را از طریق این بازارها با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تهیه کنید.

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • راهنما گردشگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی