راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

شیک‌ترین مدل موی عروس ایرانی کدام‌ها هستند؟

در تمام تاریخ انتخاب مدل مو از سخت‌ترین کارهای جهان بوده است، اما این سختی وقتی در کنار شیرینی و جذابیت زیبایی قرار می‌گیرد، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر انسانی تبدیل می‌شود. حالا تمام این سختی و شیربنی وقتی که عروس باشید، چند صد برابر می‌شود. انتخاب مدل موی مناسب برای شب عروسی که هم به شما بیاید و هم به روز باشه اصلا کار راحتی نیست. اما اصلا لازم نیست نگران باشید، در این مقاله تمام آن چیزی که لازم است در مورد شیک ترین و مناسب‌ترین مدل موی عروس ایرانی بدانید را به شما نشان خواهیم داد. پس کافی است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

اما پیش از شروع مقاله بگذارید یک راز مهم و اصل اساسی را با شما در میان بگذارم.

انتخاب مدل موی شما در هماهنگی با لباس، آرایش و تاج و تور شما معنا پیدا می‌کند. اولین کاری که باید بکنید این است که مشخص کنید که دوست دارید در شب عروسی چه چیز شما بیشتر به چشم بیاید؟ لطفا در جواب نگویید همه چیز. البته که همه چیز باید زیبا باشد و برای آن برنامه ریزی کرده باشید، اما اگر یک لباس پر زرق و برق انتخاب کنید، در کنار آن موهای رنگ شده و آرایش شدۀ شدید استفاهد کنید، یک آرایش تند و غلیظ استفاده کنید و یک تاج پر نگین هم استفاده کنید، فقط توی چشم می‌زنید. بهتر است که یک یا دو قسمت را پر زرق و برق کار کنید و در بقیه قسمت‌ها ساده عمل کنید که توجه چشم‌ها اول به آن زرق و برق مورد نظر شما جلب شود و سادگی بقیه اجزا زرق و برق قسمت مورد نظر را بیشتر نشان دهد. مثلا اگر آرایش غلیظی استفاده می‌کنید از مدل موی ساده برای شب عروسی استفاده کنید و بالعکس. یا اگر لباستان خیلی زرق و برق دارد، آرایش صورت و موهایتان را ساده‌تر انجام دهید.

1- ترکیب وسوسه برانگیز بافت و شینیون کنار حماسه می‌آفریند

این ترکیب یکی از بهترین انواع مدل موی عروس ایرانی است. کافی است موهای بافته شده را با یک شینیون ساده ترکیب کنید. نکته هیجان انگیز در این رابطه این است که اگر شما مش یا های‌لایت در موهای خود داشته باشید، جذابیت این مدل صد چندان می‌شود. برای اینکه حرف ما را باور کنید، چند عکس با موهای رنگ شده از این مدل موی عروس برایتان آورده‌ایم.

برای این مدل موی هیجان انگیز کافی است، قسمتی از موی بافته شده را  در پایین سر با یک شنیون ساده جمع کنید. بر حسب استخوان بندی صورتتان می‌توانید از شینیون بالا یا پایین سر استفاده کنید.

اگر شینیون شما در پایین سر (حوالی گردن و کمی پایین‌تر) جمع شود، شما را کم سن و سال‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر این، برای صورت‌های گرد این مدل مناسب‌تر است، چرا که صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

اگر موهای خود را بالای سرتان جمع کنید، کمی سن‌تان را بیشتر نشان می‌دهد، اما به بعضی از صورت‌ها این مدل مو خیلی می‌آید.

تور عروس را می‌توانید بالای شنیون بزنید یا از گیره‌های سر استفاده کنید تا موهایتان جذاب‌تر دیده شوند.

2- از مدل موی دم اسبی غافل نشوید

بسیاری از عروس‌های ایرانی فقط به دنبال شینیون و مدل‌های تکراری هستند و تصور می‌کنند مدل موی عروس ایرانی فقط شینینون است و بس. اما بیایید کمی در جهان قدم بزنیم و ببینم چه خبر است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که مدل موی دم اسبی برای عروس یکی از جدیدترین مدل موهای امسال است. به خصوص اگر موهای شما فرفری باشد جلوۀ زیبایی از پست به شما می‌دهد. برای اینکه بهتر بتوانید در مورد موهایتان تصمیم بگیرید چند نکتۀ کوچک اما فوق‌العاده کاربردی را به شما یادآور می‌شوم:

نکتۀ اول: یکی از مهم‌ترین نکات برای انتخاب مدل مو، هماهنگی آن با تاج لباس عروسی شماست. اما چگونه این هماهنگی را بتوانید تشخیص دهید؟

  • اگر پشت لباس شما ساده است و موهای بلندی دارید، مدل موی دم اسبی یکی از جدیدترین و به روز ترین انتخاب‌ها برای شماست. در این حالت می‌توانید به جای تور عروس از یک تاج استفاده کنید.
  • اگر پشت لباس شما کار شده است، بهتر است از شینیون استفاده کنید تا جلوۀ پشت لباستان دیده شود.

3- عروس‌های خاص و متفاوت از موی کوتاه برای شب عروسی غافل نشوند

اگه عروس هستین و موهای کوتاهی دارید، اصلا نگران نباشید. دقیقا همین را به عنوان نقطه قوت خود در نظر بگیرید، چرا که عروس‌های با موی کوتاه جذاب و متفاوت هستند. اگر می‌خواهید از این هم متفاوت‌تر باشید، از تورهای جلوی سر یا تل یا هدبند استفاده کنید و همه را در شب عروسی خود سورپرایز کنید.

4- ترکیب موی بافته شده و موی باز یکی از بهترین‌های مدل مو برای عروس ایرانی

امسال موی بافته شده همه جا دیده می‌شود. اما یکی از انواع جذاب مدل مو برای عروس موی بافته شده در یک طرف و موهای باز و بلند زیبا در طرف دیگر است. یک طرف موها رو ببافید و با رها کردن موهایتان در طرف دیگه سر، زنانگی و لطافت رو در کنار وقار در استایلتان داشته باشید.

5- یک عروس خانم شیک با شینیون ساده و پایین

شنیون ساده و پایین یک مدله کلاسیک است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود. این مدل مو عروس ایرانی را همیشه شیک و جذاب نشان می‌دهد. برای جلوۀ بیشتر در این مدل مو می‌توانید، از تور یا گیره بالای شینیون استفاده کنید

6- از گل در شینیون خود استفاده کنید

.شنیون  با گل همیشه محبوب عروس‌ها بوده است. این مدل ما را به یاد دخترهای زیبای افسانه‌ها و اسطوره‌ها می‌اندازد. البته در مدل موهای جدید امسال از گل‌های فراوان خبری نیست و دو یا سه گل کوچک و متوسط برای موهای شما کفایت می‌کند.

7- مدل موی آزاد و رها

شاید خیلی از عروس‌ها از این مدل مو برای عروس ایرانی استقبال نکنند، اما این مدل مو شما ر رها، آزاد و طبیعی نشون می‌دهد. برای جذابیت بیشتر می‌توانید موهای خود رو ویو کنید، باز بگذارید و از تورهای بلند استفاده کنید.

8- متفاوت‌ترین مدل موی عروس ایرانی کدام است؟

اگر دوست دارید عروس خاص و متفاوتی باشید و شخصیت منحصر به فردتون رو به نمایش بگذایرنگ موهای فانتزی این کار رو برای شما انجام میده

best-wedding-hairstyles

9- موفرفری‌ها امسال سال شماست

اگر موهای فر دارید امسال سال شماست موی طبیعی خودتون رو داشته باشید و بدرخشید

10- مثل ستاره‌های فیلم‌های کلاسیک بدرخشید

اگر موهایی تا سر شانه دارید، موهای خود را به ستاره‌های کلاسیک سینما شبیه کنید. کافی است موی خود را ساده آرایش کنید و یک طرف سرتان را گیره بزنید.

  • ۹۷/۰۶/۱۶
  • راهنما گردشگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی