راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

تور کشور یونان

یونان یکی از کشورهای بسیار معروف است و این امر به دلیل تاریخی بودن این کشور است. هرساله گردشگران و مسافران بسیاری با تور یونان از این کشور بازدید می‌کنند؛ هرساله بر تعداد افرادی که خواهان سفر با تور یونان به کشور یونان هستند افزوده می‌شود. این کشور به دلیل قدمت هزار ساله‌ای که دارد جاذبه‌های تاریخی و دیدنی بسیاری را در دل خود جای‌داده است؛ و به دلیل هم‌جوار بودن با دریا دارای آب‌وهوای مدیترانه‌ای و معتدل است. بیشتر تور یونان در فصل‌های تابستان و بهار برگزار می‌شود. بی‌شک با تور یونان سفری به‌یادماندنی را تجربه خواهید کرد.

تور کشور یونان

یونان یکی از زیباترین کشورهای جهان است. پایتخت این کشور آتن نام دارد؛ و جمعیت این شهر حدود3,074,150 نفر می‌باشد. شهر آتن از پرجمعیت‌ترین شهرهای یونان است. هم‌چنین در کل کشور یونان حدود 11,304,000 نفر زندگی می‌کنند. این کشور اروپایی جز پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیا به شمار می‌رود. و مساحت این کشور در حدود 131,940 کیلومتر مربع می‌باشد. به دلیل داشتن جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیاری که در دل خود جای‌داده است هرساله گردشگران و توریست‌های بی‌شماری را به‌سوی خود جذب می‌کند. با سفر با تور یونان از جاذبه‌های زیبا و جالب آن دیدن نمایید. یونان کشوری بافرهنگ غنی است و آداب‌ورسوم خاص خود را دارد. که می‌توان گفت با آداب‌ورسوم کشور ما متفاوت می‌باشد.  به دلیل مهاجرت‌های بسیاری که هرساله به یونان صورت می‌پذیرد قوم‌های مختلفی با فرهنگ‌های مختلف در این کشور گردآمده‌اند، به همین دلیل شما می‌توانید با آداب‌ورسوم مختلفی در اینجا آشنا شوید. بیشتر مردمان این کشور به کلیسای ارتدکس تعلق دارند. و همچنین مردم کاتولیک و یهودی نیز در این کشور زندگی می‌کنند. زبان رسمی این کشور یونانی می‌باشد. اما تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارند.

تور یونان یکی از تورهایی است که در سال‌های اخیر افراد بسیاری خواهان سفر با آن هستند. شما نیز می‌توانید با رزرو و خرید تور یونان به این سفر زیبا و جالب بروید؛ و لحظات شاد و به یادماندنی را داشته باشید. بیشترین تعداد سفرهای تور یونان در فصل بهار و تابستان برگزار می‌شود زیرا در این فصول تعطیلات بسیاری وجود دارد و افراد می‌توانند با خیال راحت و بدون عجله و تنش به این سفر بروند؛ افرادی که تابه‌حال با تور مسافرتی سفر نکرده‌اند باید اطلاعات کامل در این زمینه را به‌دست آورند سپس تور یونان را رزرو نمایند. هم‌چنین هر تور مسافرتی امکانات و خدمات و قوانین خاص خود را دارد که شما بایستی اطلاعات دقیق در این رابطه داشته باشید تا بعداً با مشکلی مواجه نشوید؛ و سفری بدون تنش و بی‌دغدغه را تجربه کنید.

Greece-tour

آب‌وهوای کشور یونان

آب‌وهوای یونان در تمامی فصول مناسب برای سفر کردن می‌باشد. در این کشور آب‌وهوای مدیترانه ای و معتدل مشاهده می‌شود؛ و شما می‌توانید در تمامی فصول سال به یونان سفر کنید. در فصل تابستان باوجود وزش بادهایی که از غرب جریان دارند آب‌وهوای گرم و خشک یونان کمی بهتر می‌شود. در زمستان این کشور آب‌وهوای معتدلی خواهد داشت اما در مناطق کوهستانی هوا به‌طور قابل‌توجه سرد می‌باشد. اگر شما در تور یونان ثبت‌نام کنید بی‌شک مسئولین شما در بهترین زمان از فصول سال به این کشور خواهند برد تا بتوانید به‌راحتی از جاذبه‌های این کشور دیدن کنید. اگر شما نیز خواهان سفر با تور یونان هستید و اولین بارتان است که می‌خواهید با تور مسافرتی به سفر بروید برای رزرو تور یونان به شما توصیه می‌کنیم که به‌صورت حضوری در دفاتر مربوطه اقدام نمایید؛ اما در غیر این صورت شما می‌توانید از طریق اینترنتی نیز اقدام نمایید که پررونق‌ترین روشی می‌باشد که مسافران و گردشگران از این طریق اقدام می‌کنند. برخی از افراد از تور لحظه آخری برای سفر خود استفاده می‌کنند. این روش راهی ارزان است و از این طریق شما هزینه کمتری را می‌توانید تقبل کنید. به شما توصیه یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشید.

Greece-tour

بهترین زمان سفر به یونان

بهترین زمان سفر به یونان در فصل بهار و پاییز می‌باشد زیرا در این فصول آب‌وهوا مناسب است. همچنین اگر می‌خواهید با تور یونان به این کشور سفر کنید زودتر اقدام به رزرو بلیت تور یونان نمایید. برخی افراد انجام هر کاری را به تأخیر می‌اندازند که این به ضرر آنها می‌باشد. بهترین زمان رزرو تور یونان یک ماه قبل از سفر می‌باشد؛ و افرادی که انجام این کار را به تأخیر بیندازند به‌احتمال بسیار نمی‌توانند به این سفر بروند زیرا ظرفیت به‌سرعت پر می‌شود. به همین دلیل باید زودتر اقدام به رزرونمایید تا از برنامه‌های خودتان عقب نمانید. هم‌چنین به شما توصیه می‌شود اگر سرما و فصل‌های سرد سال را دوست ندارید در فصول گرم به این سفر بروید، فصل پاییز این کشور بسیار دیدنی می‌شود و آب‌وهوای پاییز و فضای رؤیایی توجه افراد بسیاری را به خود جلب می‌کنند. تور یونان در این فصل نیز به تعداد قابل‌ملاحظه انجام می‌شود.

Greece-tour

فرودگاه بین‌المللی یونان

 از میان فرودگاه‌های بین‌المللی یونان می‌توان به فرودگاه بین‌المللی آتن اشاره کرد. این فرودگاه روزانه پروازهای بی‌شماری را انجام می‌دهد و این امر به دلیل ورود و خروج گردشگران بسیار زیاد می‌باشد. این فرودگاه از شلوغ‌ترین و پرترددترین فرودگاه‌های یونان است. به دلیل برگزاری تور یونان از کشورهای مختلف جهان تردد افراد را که به‌صورت گروه‌گروه به این فرودگاه وارد و خارج می‌شوند را مشاهده می‌کنید.

Greece-tour

پرواز مستقیم و غیرمستقیم به یونان

پروازهای ایران به یونان به‌طور غیرمستقیم صورت می‌پذیرد و شما بایستی برای سفر به این کشور ابتدا در یک کشور همسایه پیاده شوید و سپس به یونان پرواز داشته باشید. شما با انتخاب تور یونان می‌توانید از تمامی این مشکلات دورباشید و تمام‌کارها را به تور بسپارید، و مسئولیت‌های خرید بلیت و رزرو آن را به مسئولین تور یونان واگذار نمایید.

Greece-tour

جاذبه‌های طبیعی کشور یونان

یونان دارای اماکن تاریخی و دیدنی بسیاری می‌باشد که این امر در جذب گردشگران نقش به سزایی دارد. شما می‌توانید با سفر به یونان از زیبایی‌های بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید و از نزدیک آن‌ها را مشاهده نمایید. از جاذبه‌های معروف این کشور می‌توان به موزه آکروپولیس اشاره کرد این موزه یکی از معروف‌ترین موزه‌های یونان است که بسیار قدیمی است و دارای معماری و طراحی بسیار فوق‌العاده‌ای است. شهر باستانی دلفی یکی دیگر از جاذبه‌های یونان است و در میراث فرهنگی یونسکو ثبت‌شده است. این منطقه مکانی بسیار مقدس است و معابد متعددی در اینجا واقع‌شده است. جزیره رودس یونان هرساله هزاران گردشگر را به خود جذب می‌کند این جزیره در نزدیکی ترکیه قرار دارد و از بهترین جاذبه‌های یونان است. جزیره کورفو نیز یکی دیگر از جاذبه‌های معروف است که مکان بسیار مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به شمار می‌رود.

Greece-tour

جاذبه‌های تاریخی یونان

همان‌طور که اشاره کردیم یونان کشوری تاریخی می‌باشد و جاذبه‌های تاریخی بسیاری دارد. از این جاذبه‌های تاریخی می‌توان به میدان سینتگما اشاره نمود. این میدان طراحی بسیار جالبی دارد و مجسمه‌هایی که در این میدان واقع هستند بر زیبایی آن می‌افزاید. از دیگر جاذبه‌های تاریخی یونان می‌توان به ارجتیوماشاره کرد. این معبد بزرگ‌ترین و معروف‌ترین معبد یونان به شمار می‌رود. شما می‌توانید با انتخاب تور یونان و سفر به این کشور از این معبد دیدن نمایید و از اطلاعات بسیاری نیز که تورلیدر تور یونان در اختیار شما خواهد گذاشت بهره‌مند شوید.

Greece-tour

مراکز خرید و بازارهای کشور یونان

از مراکز خرید و بازارهای کشور یونان می‌توان به مرکز خرید اونیو اشاره کرد. این مرکز خرید دو طبقهاست و در بین گردشگران و گردشگرها محبوب است و در بیشتر ساعات شبانه‌روزی باز است. شما می‌توانید برای خرید در کمترین زمان ممکن از طریق سرویس‌هایی که در اختیار شما قرار داده می‌شود اقدام کنید. از دیگر مراکز خرید یونان می‌توان به گلدن هال اشاره کرد. که حدود 131 فروشگاه را در خود جای‌داده است و هرروز مسافران بی‌شماری را که با تور یونان به بازدید ازاینجا می‌آیند را مشاهده خواهید کرد. از دیگر علت‌هایی که افراد خواهان سفر با تور یونان هستند این مورد است که با تور یونان می‌توانند به‌راحتی از مراکز خرید بسیاری بازدید و خرید کنند که این موضوع در صورت سفر شخصی خود تا حدودی سخت  باشد.

Greece-tour

بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید یونان

از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید یونان می‌توان به مرکز تجاری مک آرتور گلن اشاره کرد که معروف‌ترین مرکز خرید این کشور است و شما می‌توانید هر نوع کالایی را در این مرکز خرید پیدا کنید. همچنین رستوران‌هایی در این مرکز خرید واقع است که شما  می‌توانید بعد از خرید خود در آنجا غذای لذیذی را میل نمایید و خستگی‌تان را به درکنید.

Greece-tour

رستوران‌های یونان

یونان با غذاهای لذیذی که دارد مشهور است. بیشتر گردشگران برای چشیدن غذاهای بی‌نظیر یونان به این کشور سفر می‌کنند. بی‌شک شما نیز با یک‌بار مزه کردن این غذاها لذت خواهید برد. هم‌چنین با انتخاب تور یونان می‌توانید در بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های یونان غذا میل کنید و نگران هزینه و قیمت آن نباشید. در رستوران‌های یونان غذاهای بین‌المللی برای شما سرو می‌شود و شما هر نوع غذایی را می‌توانید در این رستوران‌ها میل کنید.

Greece-tour

هتل‌های یونان

از هتل‌های یونان می‌توان به هتل تیتانیا و هتل پرزیدنت و هتل زن اشاره نمود. این هتل‌ها از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های یونان می‌باشند که از مسافران و گردشگران بسیاری استقبال می‌کنند. امکانات و خدمات و کارکنان عالی این هتل‌ها باعث شده است توجه و پسند عموم را به خود جلب کنند. این هتل‌ها موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی دارند و به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهر بسیار مورد انتخاب می‌باشند. هم‌چنین کارکنان این هتل‌ها با خوش‌رویی و خوش‌اخلاقی از مسافران خود پذیرایی می‌کنند؛ و شما از اقامت در این هتل‌های شیک و مدرن لذت خواهید برد و در سفرهای بعدی خود بی‌شک سراغ تور یونان و این هتل‌ها خواهید آمد.

  • ۹۷/۰۶/۱۶
  • راهنما گردشگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی