راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

راهنمای سفر

  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیمای همدان


اگر قصد سفر به همدان برای کار اداری، گردش و تفریح یا رفتن به مراکز علمی و دانشگاه‌های این شهر را دارید با تهیه بلیط هواپیمای همدان این سفر برای شما قطعاً با آرامش بیشتری همراه خواهد بود. همدان جزء یکی از کلان‌شهرهای بزرگ ایران به شمار می‌رود که در این مقاله درباره این شهر زیبا و همین‌طور نحوه تهیه بلیط هواپیمای همدان و بسیاری از دانستنی‌های دیگر با شما صحبت خواهیم نمود.

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که عاشق سفر هستند، ما به شما شهر همدان را پیشنهاد می‌کنیم. برای سفر به شهر همدان می‌توانید بلیط هواپیما همدان را تهیه و سفر خود را آغاز کنید، البته لازم به ذکر است سفر به این شهر زیبا با اتوبوس یا خودرو شخصی نیز امکان‌پذیر است، اما ما به شما رزرو و تهیه بلیط هواپیمای همدان را توصیه می‌کنیم. تهیه بلیط هواپیما همدان اصلاً سخت نیست. شما می‌توانید از طریق مراجعه حضوری یا غیر حضوری به آژانس های هواپیمایی اقدام به خرید بلیط هواپیما همدان کنید.

راهنمای سفر به همدان

شهر همدان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران با قدمت بیش از 3000 سال به شمار می‌رود. در گذشته همدان را با نام هگمتانه سپس اکباتان می نامیدند. کلان‌شهر همدان واقع در منطقهٔ غربی کشور و منطقه کوهستانی ایران می‌باشد و البته در مرکز استان همدان است و ارتفاع این شهر از سطح دریا حدود 1.741 متر و در دامنهٔ کوه الوند قرارگرفته است. در واقع این کلان‌شهر در دوران مادها، پایتخت نخستین شاهنشاهی ایران بوده است و از شهرت خاصی برخوردار بوده است. به‌مرور زمان در زمان حکومت‌های بعدی چون هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان و همین‌طور آل‌بویه و سلجوقیان نیز به‌عنوان پایتخت قرار گرفته بود. در حال حاضر این شهر نیز به دلیل جاذبه‌های تاریخی فراوان و دانشگاه‌های مهم مانند بوعلی سینا موردتوجه ایرانیان قرار می‌گیرد و ایران با اخذ بلیط هواپیمای همدان به این شهر سفر کرده و از امکانات این شهر استفاده می‌کنند. مردم همدان دارای آداب‌ و رسومی خاص و زیبا هستند و همچنین مردمانی بسیار مهمان‌نواز می‌باشند. استان همدان دارای مناظری زیبا، بناهایی تاریخی و مقبره بزرگان ایرانی می‌باشند.

راهنمای سفر به همدان

وضعیت آب و هوایی استان همدان

استان همدان در منطقه ای مرتفع واقع‌ شده است. استان همدان با توجه به موقعیت استانی خود دارای دو حالت آب و هوایی است. در قسمت مرتفع استان همدان با توجه به حالت کوهستانی بودن دارای آب‌ و هوای سرد کوهستانی و در مناطق جنوبی استان همدان مانند ملایر و دماوند با آب و هوایی معتدل کوهستانی روبه‌رو خواهید شد. کوه الوند در استان همدان واقع‌ شده است که در شمال غربی و جنوب شرقی این شهر قرار دارد و دارای سنگ‌های با ارزش گرانیتی می‌باشد و در صنایع ساختمان‌سازی کاربرد فراوانی دارد. استان همدان به خاطر همین کوه‌های ارزشمند، مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

بهترین زمان برای سفر به همدان

اگر قصد سفر به‌منظور گردش را دارید و هنوز بلیط هواپیمای همدان را تهیه نکرده اید، ابتدا این مقاله را بخوانید و در فصل‌های نام‌ برده اقدام به تهیه بلیط هواپیمای همدان نمایید.

همدان با توجه به نوع موقعیت جغرافیایی خود همان‌گونه که گفته شد دارای آب‌ و هوای کوهستانی است و بهترین زمان برای سفر و گردش به استان همدان را از اواخر اردیبهشت و خردادماه تا اوایل مهرماه توصیه می‌کنیم. در این دوره زمانی علاوه بر هوای عالی و استشمام بوی خوش طبیعت و سرسبزی‌های این شهر، از تابش ملایم نور آفتاب نیز می‌توانید لذت ببرید. علاوه بر این ها در این زمان، با توجه به تایم تعطیلات دانش آموزان و خانواده‌ها، با خیالی آسوده می‌توانید اقدام به تهیه بلیط هواپیما همدان کنید و از زیبایی‌های سفر خود لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که علاوه بر فصل بهار و تابستان، فصل زمستان در شهر همدان نیز زیبایی‌های خاص خود را دارد. با توجه به کوهستانی بودن این شهر علاقه‌مندان به ورزش اسکی و بازی با برف که سرشار از هیجان است، می‌توانند در فصل زمستان اقدام به خرید بلیط هواپیما همدان کنند و شهر همدان را با لباسی سفید که پوشیده از برف است، تماشا کنند. در این فصل تمامی امکانات لازم برای اسکی کردن در دامنه کوه‌های الوند برای گردشگران مهیا شده است.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بین‌المللی همدان

یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های ایران فرودگاه بین‌المللی همدان است که به دلیل داشتن سیستم کمک ناوبری VOR/DME و NDB یکی از برترین فرودگاه‌های غرب کشورمان به‌حساب می‌آید. در سال 1394 تقریباً حدود 284 پرواز از این فرودگاه ثبت‌شده که با این تعداد پرواز حدود 282.983 نفر مسافر، بلیط هواپیمای همدان را تهیه و از این فرودگاه استفاده کرده‌اند.

اگر بلیط هواپیمای همدان را تهیه‌ کرده‌اید و آدرس فرودگاه همدان را نمی‌دانید و یا اگر بلیط هواپیمای همدان را تهیه‌ کرده‌اید و سؤالاتی از متصدیان فرودگاه دارید با ما همراه شوید تا شما و تمام مسافرانی که بلیط هواپیما همدان را در دست دارید به جواب سؤالات خود برسید.

دانستنی‌های عمومی و اطلاعات پروازی شهر همدان

  • فرودگاه: فرودگاه همدان
  • استان: همدان
  • شهرستان: همدان
  • کد یاتا: HDM
  • نوع فرودگاه: بین‌المللی
  • مسافرین ورودی به شهر همدان: حدوداً 27,020 نفر
  • مسافرین خروجی از شهر همدان: حدوداً 27,020 نفر
  • مقاصد پروازی: تهران – کیش – مشهد

اطلاعات تماسی فرودگاه همدان:

  • پرسش سؤالات جهت پرواز مسافران: 13-32569011-081
  • تلفن گویا مسافران: 199
  • تلفن مدیریت پایانه مسافربری: 32569014
  • تلفن مدیریت فرودگاه همدان: 3-32569001
  • سامانه پیامک کوتاه: 10007069

فرودگاه همدان ازنظر موقعیت مکانی در 8 کیلومتری ضلع شمال شرقی شهر زیبای همدان قرار گرفته است و مساحت این فرودگاه حدود 250 هکتار می‌باشد. یکی از راه‌های سفر به همدان انتخاب راه هوایی است. در حدود 5 کیلومتری شهر همدان فرودگاه بین‌المللی همدان ساخته‌ شده است. طبق آمار گفته‌ شده در نیمه ابتدایی سال 1390 تقریباً 14 پرواز در هفته انجام‌شده است. در فرودگاه بین‌المللی همدان هواپیماها به مقصدهای داخلی متفاوتی چون استان تهران، جزیره زیبا کیش و همچنین استان خراسان و سفر خارجی مانند سوریه به پرواز درخواهد آمد. برنامه پروازهای داخلی مانند پرواز به بندرعباس، تبریز و شیراز از جمله طرح‌هایی است که در صف اجرا قرار خواهد گرفت. اضافه شدن شرکت‌های هواپیمایی چون هواپیمایی ماهان، هواپیمایی هما و همچنین هواپیمایی آسمان از جمله اهداف دیگر می‌باشد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بین‌المللی همداناطلاعات پرواز و فرودگاه بین‌المللی همدان

معرفی شرکت‌های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای همدان

شرکت‌های هواپیمایی که به اقدام به فروش بلیط هواپیمای همدان کرده‌اند و مسافران عزیز را تا این شهر همراهی می‌کنند عبارت‌اند از:

  1. هواپیمایی ماهان
  2. هواپیمایی کیش ایرلاین
  3. هواپیمایی آتا

جهت اخذ بلیط هواپیمای همدان و پرواز با هر یک از شرکت‌های هواپیمایی نام‌ برده شده به سایت ما مراجعه نمایید.

قیمت بلیط هواپیمای همدان در زمان های مختلف سال

قیمت بلیط هواپیما با توجه به گذشت زمان افزایش پیدا می‌کند. قیمت بلیط هواپیمای همدان نیز مانند دیگر خطوط هوایی نیز افزایش قیمت خواهد داشت. ولیکن این قیمت‌ها با توجه به زمان رزرو بلیط و لحظه آخری بودن آن نیز با کاهش قیمت بلیط رو به رو خواهیم بود. اگر در خانواده خود کودک و یا نوزاد دارید این مژده را به شما می‌دهیم که قیمت بلیط هواپیما همدان بسیار کمتر از افراد بزرگ‌سال خواهد بود. بنابراین سفر شما مقرون‌به‌صرفه تر خواهد شد. با توجه به مقطوع نبودن قیمت بلیط هواپیما می‌توانید برای اطلاع از آن و یا آگاهی از سفر به همدان با کارشناسان ما به‌صورت رایگان مشاوره نمایید.

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای همدان

در نظر داشته باشید که برای صدور بلیط هواپیمای همدان و تهیه کارت پرواز و زمان رسیدن سفر و سوار شدن به هواپیما ارائه کارت شناسایی اجباری است. در هنگام خرید بلیط هواپیمای همدان حتماً شماره تلفنی از خود برای مواقع ضروری در اختیار متصدی فروش بلیط قرار دهید تا اگر پرواز شما با مشکلی روبه‌رو شد، مانند تأخیر در پرواز و یا بروز هرگونه تغییرات احتمالی، با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را با شما انجام دهند. بلیط هواپیمای همدان یا به‌طورکلی بلیط هر سفر هوایی ارزشمند و مهم است پس مراقبت از آن امری بسیار مهم است تا دزدیده و از آن سوءاستفاده نکنند. در صورت دزدیده شدن بلیط هواپیما همدان حتماً در اولین فرصت و هر چه زودتر به نزدیک‌ترین آژانس هواپیمایی مراجعه نموده و مسئله را مطرح نمایید و اقدام به خرید مجدد بلیط هواپیما همدان نمایید.

خرید بلیط هواپیمای همدان

اگر می‌خواهید برای خرید بلیط هواپیما همدان اقدام نمایید می‌توانید با مراجعه به آژانس هواپیمایی ما یا از طریق سایت آژانس هواپیمایی اقدام و بلیط هواپیما همدان را برای تاریخ و ساعت موردنظر رزرو و خریداری نمایید یا با شماره‌گیری تلفن های آژانس هواپیمایی می‌توانید با کارشناسان ما، هماهنگی‌ها و راهنمایی‌های لازم را انجام دهید. آژانس هواپیمایی ما بلیط هواپیما همدان ارزان‌قیمت و نزدیک به زمان سفرتان را برای شما عزیزان تهیه می نماید.

نکاتی درباره رزرو بلیط هواپیمای همدان

قیمت و مدت زمان پروازهای همدان

پروازهایی که از شهر تهران به همدان صورت می‌گیرد، از تهران فرودگاه مهرآباد و تهران فرودگاه امام خمینی انجام می‌پذیرد که با توجه به چارتر بودن، بزرگ‌سال و کودک بودن مسافر، قیمت پروازهای آن نیز متفاوت خواهد بود. ساعت پرواز بین تهران همدان و بالعکس با توجه به اینکه مسافت بین این دو شهر 279 کیلومتر است، زمان تخمینی پروازها حدود یک ساعت و نیم است. لازم به ذکر است که این تایم گفته‌ شده با توجه به شرایط جوی و آب‌ و هوا قابل‌ تغییر است.

یکی دیگر از پروازهای همدان به کیش است که قیمت این پرواز نیز به‌صورتی که در بالا گفته شد، قابل‌ محاسبه است. در صورتی‌که بلیط های سامانه‌ای را تهیه نمایید باید با قیمت مصوب خریداری کنید که قیمت ثابتی دارد. اما اگر بلیط چارتری پرواز به همدان را تهیه نمایید با توجه به اینکه روند کار به این صورت است که یک فرد با اجاره کردن تعدادی از صندلی‌های هواپیما و اینکه در لحظات آخر، فرد بلیط صندلی‌های خالی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. بدین ترتیب هم برای فروشنده و هم مسافر به‌صرفه خواهد بود.

قیمت خریداری برای بلیط هواپیمای همدان با توجه به میزان درخواست‌های مردم قابل‌ تغییر است. مثلاً در زمان قبل از عید نوروز با توجه به زیادشدن درخواست‌ها قیمت بلیط نیز افزایش‌ یافته و در روزهای انتهایی عید قیمت بلیط ها به‌طور چشمگیری کاهش می‌یابد به گونه ایی که قابل‌ باور نخواهد بود.

برای پروازهای همدان مشهد نیز باید بگوییم که در طول هفته حدود 7 الی 8 پرواز انجام می‌گیرد. مسافران برای این پروازها نیز می‌توانید جهت کاهش قیمت و مقرون به صرفه بودن آن از پروازها و بلیط های چارتری استفاده نمایید.

ما در سایت اینترنتی خود پروازهای همدان به مشهد، همدان به تهران و همدان به کیش و بالعکس را با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما رزرو خواهیم کرد. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده یا از طریق تماس با کارشناسان آژانس هواپیمایی ما جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید

ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیمای همدان

ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیمای همدان

اگر قصد تهیه بلیط هواپیمای همدان از هر کجای ایران را دارید، می‌توانید با آژانس هواپیمایی ما در ارتباط باشید. همچنین ما بهترین و ارزان‌تری قیمت بلیط هواپیمای همدان را به شما ارائه می‌دهیم. برای آگاهی و اطلاع از قیمت بلیط هواپیمای همدان چارتری یا هر کجای ایران‌ زمین در کمترین زمان ممکن، پس با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • بلیط هواپیما همدان
  • بلیط هواپیما همدان چارتری
  • تور همدان همراه با بلیط هواپیما همدان

راه‌های دسترسی زمینی به همدان

  • سنندج-همدان (با مسافت 182 کیلومتر)
  • تبریز-زنجان-همدان- اهواز (با مسافت 275 کیلومتر)
  • همدان –ملایر (با مسافت 75 کیلومتر)
  • تهران-سنندج (با مسافت 343 کیلومتر)
  • بزرگراه تهران-خسروی (با مسافت 375 کیلومتر)
  • بزرگراه تهران-همدان
  • راه اصلی تهران-همدان (با مسافت 341 کیلومتر)

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی همدان

در سال 2018 میلادی یعنی سال 96 در بین 34 شهر آسیایی، همدان را به‌عنوان پایتخت گردشگری آسیایی انتخاب کردند و در یک برنامه زنده تلویزیونی توسط مسئولین به‌صورت رسمی اعلام گردید و این خبر خود یکی از بهترین خبرها و باعث خوشحالی برای تمامی ایرانیان به خصوص همشهریان عزیز همدانی گردید. همدان از جمله شهرهایی است که در آن حقایقی پنهان‌شده است که مورد توجه توریست‌ها و گردشگران ایرانی و خارجی قرار گرفته است. همدان جزء چندین شهری است که توریست های خارجی با ورود به ایران حتماً جزء برنامه‌های دیدنی خود قرار می‌دهند. استان همدان دارای 7 جاذبه تماشایی است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً اگر به این شهر سفر کردید از آن‌ها دیدن کنید.

  • ۹۷/۰۶/۱۲
  • راهنما گردشگری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی